Ny lokalavdelning inom Svenska hundklubben bildad! Västra Sörmland Närke "VSN"

Under lägret i Högsjö fick vi förmånen att få vara med & FIRA att en ny Lokalavdelning i Svenska Hundklubben bildades, Västra Sörmland Närke "VSN"

På fredagen klubbades det igenom att det SKULLE bli en ny klubb, ordförande under mötet var Riksordförande Kjell Ryman.
Några bilder från det mötet som jag var med på & fotade.

     

Sedan blev det skumpa när det FIRADES att det precis bildats en ny lokalavdelning!!!

          

Styrelsen tom Årsmötet 2012, där Jan-Lennart Andersson "Ärtan" valdes som ordförande




  

Önskar VSN Lycka till!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Så där jag....snipp snapp snut...så var det roliga slut, INGET går så fort som när man har kul, och när man har semester! Verkar som om du har haft det bra. Vi ses på torsdag!



Kram

Lotta med Lapparna.

2011-08-16 @ 18:28:48
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Uscha ja, tiden bara rusar i väg....TUR att jag hade kul på lägret:) Nästa år får du hänga på & spåra:)

Syns???...

Kramisar

2011-08-19 @ 07:34:57
Postat av: Carina

Sv. Ja visst var det. Jag jobbar dag mån, har jour tis och tors. Hur har ser din vecka ut?

2011-08-21 @ 20:41:39
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0