Några bilder på Blåndie från 20 augusti 2011

Vill börja med att säga GRATTIS till matte My som med sin Jim VANN & tog en pinne på tävlingarna i Södertälje den 20/8 2011!! Ett mycket BRA lopp!!!

Börjar redan drömma om när jag står där om några år & får se My & Blåndie på banan:) Pinnarna bara rasar över dom & där mitt ialltihopa står...jag:) Ja,ja det sista som överger människan är ju hoppet:) Å redan nu så plockar ju Pezto pinnar:) Å det känns så himla himla BRA:)

Åter till Blåndie...glömde ju kameran hemma vid tävlingarna I Märsta förra helgen men nu var den med...å då regnade det:( Men några bilder blev det allt...på allra allra Bästa Blåndie:) Lika vild & galen & go till tusen:) Det värmer att se henne så himla glad spatsera omkring på tävlingsområdet helt oberörd av allt runtomkring...Trots att hon hade ett fint regntäcke på sig:)


Blåndie & matte My

Njut av era hundar!

 


Kommentarer
Postat av: My

Tack igen!:) Jätte fina bilder på blåndie!! Och ja det ska blir riktigt spännande när hon ska ut på tävlingsplanen:D Med hennes fart kommer de andra få svårt att slå henne hihi. Nu har hon även lärt sig, a-hindret o balansbomen! Behöver inte göra mycket för att hon ska fatta, det är så kul att se henne "träna upp sig själv"// My o Blåndie

2011-08-25 @ 20:50:52
Postat av: Marie G

TUR då att jag "tjatade" om att just Blåndie skulle passa dig perfekt:) Tror oxå att ni kommer bli livsfarliga på banorna när hon väl blir 18 månader....:) Kul att du tycker hon är rolig att jobba med, just det är ju ett utav mina avelsmål:) Att hunden ska vilja & kunna jobba...

Träna vidare!!!

2011-08-25 @ 22:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0