Milloo haltade men är nu haltfri.....peppar peppar!

Vet inte vad som hänt med "Mille" men på söndagen haltade han ganska rejält...Kanske att han helt enkelt sträckt sig i går?! Men han visade ingen hälta på lördagen....
Såg ut som om det satt lite högre upp för att reagerade inget när jag klämde på tassen & nedre delen av benet. Jaja han får vila & så hoppas jag att det blir bättre...

Det jobbiga när vi kom hem till stan var att bära min lilla klump uppför trappan...Men vad gör man inte för siina djur?! Såg att han gick bättre & bättre under måndagen & i dag tisdag så ser jag ingen hälta alls GILLAS!!! Men han får nu såklart ändå ta det lugnt...Inga ordentliga promisar, BRA för honom & för min kropp. Breeze & Trizz gillar dock inte läget...Får aktivera dom inne i stället. För även jag känner att kroppen måste ta det lugnt......

HOPPAS nu att inte hans hälta kommer tillbaka!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0