Har anmält mig & Trizz till Strängnäs den 24/9 2011 OM jag håller...kör vi

Funderade hit & dit OM jag skulle anmäla mig & Trizz till Strängnäs officiella tävling den 24/9...Men eftersom att ett av vårat kurstillfälle blev förlagd till just den tävlingen så..anmälde jag mig:) Så OM min kropp håller så kör vi..annars så åker vi dit & tittar. Inte alls lika kul men...vad gör jag?!?

Förhoppningsvis så tävlar ju även Milloo då...Breeze HOPPAS jag då redan har tagit sin allra sista pinne i hopp 2:an...Men det är vällan kanske lika bra att anmäla henne till Strängnäs ifall att om ja ni vet...Just nu känns det som om Breeze aldrig kommer få den där jälla sista pinnen..Men som hon har gått nu så SKA hon ta den!! Om inte Om hade funnits såklart:) Breeze är en hund som helt klart platsar i klas 3...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Sv. Förstår att ni hade det trevligt i det här vädret!

2011-08-27 @ 23:02:15
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Carina

Sv. Jag var på vippen och sms dig i morse, men jag kände att jag orkade inte släpa på Nova idag. Men jag hör av mig nästa gång!

2011-08-29 @ 20:22:05
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Det förstår jag...Kanske en tripp till klubben & träna ngn dag?

2011-08-30 @ 07:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0