Blåndie är tingad & flyttar hemifrån nästa fredag!

Japp, Blåndie är tingad av My, vilket jag velat hela tiden:) Hoppas bara att hon inte änfara sig?!?

Nåja, var ju till Tumba & visade upp den blivande STJÄRNAN & hon måste ha gett ett gott intryck:) För nu har My bestämt sig för att satsa på min Blåndie:) Känns himla BRA!

OM allt går som planerat så får Blåndie en BC som kompis & jag antar att My kommer satsa på bla agility med henne....

Ja så nu är det nästan bara 1 vecka kvar med henne...känns konstigt men samtidigt himla BRA! Har ju hela tiden sagt att jag inte ska behålla henne fast i bland så...har tankarna funnits på att behålla henne. Men eftersom att jag INTE har några ambitioner att satsa på henne (eller någon utav mina andra hundar) så känns det fel att behålla henne. Jag tror nämligen eller rättare sagt VET att hon kommer att bli en sjujäklar hund till vad man än vill satsa på!!! Hon är så himla lyhörd men samtidigt stentuff:) GILLAS! Kan däremot helt klart säga att OM jag velat/kunnat satsa på agility, lydnad eller vilken gren som...så hade jag ALDRIG sålt denna pärla!!!
För Blåndie är...helt underbar:)

Så HÅLL nu tummarna för att hon flyttar på fredag om 1 vecka:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina med labbarna

Håller två

2011-04-07 @ 09:15:09
Postat av: Marie G

Tack:)

2011-04-07 @ 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0