Blåndie är nu fullvaccinerad & Breeze är friskförklarad!

I torsdags var det då dax att 12-veckors vaccinera Blåndie. Hade ju verkligen HOPPATS att JAG skulle slippa det men men....hon bor ju fortfarande hemma. Tog bussen till Krystyna & Blåndie fixade bussresan galant:)

Passade oxå på att kolla igenom Breeze & glädjande nog så är Breeze nu helt friskförklarad!!! Känns såååå skönt! Så nu kan jag sätta igång med hennes "träning", mitt mål för hennes del är ju att ta sista pinnen så att hon kommer upp i 3:an även i hoppklassen. Nu kan hon ju oxå gå MH´t som förhoppniingsvis blir den 1/5 på Södertälje BK:) 

När vi var klara så traskade vi ner till stan & tog bussen därifrån. Känns som om Blåndie nu fixar även bussresorna:) Jösses hon har ju åkt buss mer eller mindre varje dag....Det är bara bilåkningen som jag måste försöka att få till oftare. Vill ju inte ha en hund som blir åksjuk:(

TACK Krystyna Nordin för trevligt bemötande & ditt engagemang:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anki Westerberg

Hejsan!

Ja vi väntar med spänning på valparna :)

va skönt att det gick bra hos Nordin, hoppas du hittar rätt hem åt Blåndie nu,

kram på er

/Anki

2011-04-02 @ 20:28:15
URL: http://www.revarens.com
Postat av: Marie G

Räkna med att jag kommer & kikar på dom:)

Ja jag HOPPAS oxå att My bestämmer sig för...Blåndie:)

Kramisar

2011-04-04 @ 09:13:08
Postat av: Carina

Japp det var trevligt, fast jag blev pigg efter promenaden och har inte sovit något idag, lär väll somna tidigt i kväll.

Jag kan mån och tis nästa vecka.

Ha det bra

2011-04-05 @ 16:21:42
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åååhhh vad härligt med Breeze, det var roligt att höra.



Kram

Lotta med Lapparna

2011-04-05 @ 20:52:57
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Sv, å jag hade ju jobbet att gå till....



Tack Lotta, ja det känns...underbart:)

Kramisar

2011-04-07 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0