Trizz aktiveras med Nina Ottosson´s aktiveringsleksaker

I bland så får jag så dåligt samvete för att mina hundar får för lite aktivering:( Då är det bra att dom finns, dom där aktiveringsleksakerna:)

  

Måste dock erkänna att Trizz i bland är ngt punschig....Eller kan det bero på att jag låter dom använda aktiveringsleksakerna för sällan?!?!? För i bland så bara står hon där & tittar på mig?! Hjälp mig, liksom...Men jag hjälper henne inte...det är ju faktiskt meningen att dom ska klara det alldeles själva....
Å det gör hon, men det kan ibland ta lång tid...
 
  

Jag tar gärna emot tips på aktiveringsövningar!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Leffe gör likadant, tittar på mig och hoppas på

hjälp....Jag tror att dom är lite lata för dom är

ju inte dumma.

2010-09-26 @ 10:52:38
Postat av: Marie G

Nä dom små rackarna är smarta:) Dock får dom ingen hjälp....det får ta den tid det tar. Men när hela ligan är samlad går det fort:)

2010-09-26 @ 11:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0