Sindie har nu varit till veterinären

Ja i går, onsdag hade jag tid på Veterinärboden i Åker för att Sindie skulle kollas. Hon har ju en "rutten" tand i bakre delen av munnen som nu gett besvär:( En varböld som börjat vätska sig.....Sindie skötte sig jättebra under hela undersökningen:)
Hade en jättetrevlig veterinär vid namn Nina Berthold. Vi pratade om olika alternativ & dom var ju inte många....Tanden måste bort! Eftersom att Sindie har sitt hjärtproblem så är ju frågan om jag vill chansa & söva henne? Men som sagt det finns inga andra alternativ....Pratade om dom alternativ som finns vid sövning.

Vi fick åka hem med ett recept på fickan som jag så klart direkt hämtade ut.
Nu är dock tid bokad på måndag kl: 12.00 för att ta bort tanden.

Usch nu har jag hela långa helgen på mig att oroa mig för hur det ska gå på måndag....Men jag fick ett stort förtroende för Nina på Veterinärboden.   http://www.veterinarboden.se/

Håll tummarna för att allt går bra!

Nu är Sindie åter tillbaka till lugnet på landet....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0