Rapport från världens bästa Leffe

I dag damp det ner en rapport från Eva som har världens bästa Leffe:) Alltid så himla KUL att få en rapport från sina valpar!!! Tack Eva!

Hej Marie o hela sheltieligan
Leffe har gått på kantarellsök kurs och han var (förstås) jätte duktig. Nu gäller det att hitta ställen där han kan hitta kantareller på "riktigt" men det var roligt att se honom så taggad, men han har alltid varit väldigt lättränad.
Jag har tränat blodspår med honom och han är sååå duktig, spårnoga, jag ska anmäla honom till anlagsprov. Jag tror att han kommer att få gå anlaget under v 37. Jätte spännande.
Jag ska ta nya tag med agilityn igen för det tycker han är aldra roligast.
Han är så mysig men har fortfarande mycket bus för sig, men vi älskar honom presis som han är
Hälsningar Eva o VÄRLDENS bästa Leffe

Det är himla KUL att höra att allt går bra & att han blir aktiverad på allra bästa sätt, våran allra bästa Leffe:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Nä jag ska slicka mina sår och ut och träna, men det känns lite tungt!

2010-09-05 @ 20:38:34
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Hojjta till om du vill ha sällskap:)

2010-09-07 @ 10:27:59
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0