Rapport från Leffe

Eftersom att jag är en snäll person:) & GILLAR när "mina" valpköpare är duktiga, precis som Eva med Leffe:) Ja då köpte jag en kampleksak på agilitytävlingen i Vallentuna. Den har dom nu fått som Tack för att Leffe nu har godkänt anlagstest i viltspår....

Här kommer några rader & bilder från matte Eva. TACK för bilderna, alltid så himla KUL att få!!!

Hej Marie o Sheltieligan
 
Leffe uppskattade att få en ny leksak. Nu var jag riktigt duktig och fotade ögonblicket.
Jag uppskattade också att du har skickat kort och leksak för att fira VÄRLDENS BÄSTA LEFFE. :)

   

Nästa vecka ska Leffe få gå ett riktigt öppenklass spår, går det bra så tänker jag anmäla honom till dreverklubben igen med samma domare. Vissa säger att det är stor skillnad på klasserna att öppenklass är mycket svårare och att man får träna mycket och vissa säger att det bara är att köra på om det går bra. Så Leffe och jag kör hårt. :)
 
Kram o godisar till ligan Eva o Leffe
 
Klart att Världens BÄSTA Leffe ska ha en present när han varit så duktig:)

Njut at era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0