Mina stjärnor glänste på DM i agility på Haninge BK idag!!! Å Södertälje BK blev nog bästa klubb:)

Oj,oj,oj vad BRA det gick för mina stjärnor!!! Dom fixade att försvara DM titeln i lag, medium!!
I laget ingick Birgitta med MIN Milloo & MIN Breeze samt Conny med Zaza...
Mediumlaget VANN även den inoficiella tävlingen dvs dom blev BÄSTA lag både i hopp & agilityklassen:)

ETT JÄTTEGRATTIS till mediumlaget för DM titeln i agility 2010!!! 

Mediumlaget

GRATTIS oxå till Birgitta som kom 2:a individuellt med MIN Milloo & 4:a med MIN Breeze!!!



Birgitta & Milloo DM 2:a individuellt 2010

GRATTIS Conny som med sin Zaza VANN DM titlen i medium 2010!

GRATTIS small laget som VANN DM!!!

Ingela med Tindra & Korall, Jörgen med Joplin & Conny med Lady 

GRATTIS large laget som kom 2:a

Birgitta med Zingo &  Per med Eddie(saknas gör Maria med Bella)

GRATTIS Per som med sin Eddie VANN DM titeln i large!!!

Här kommer lite gott & blandade bilder från den lååånga dagen på Haninge BK. Men vilken TUR vi hade med vädret! Sol hela dagen:)

   
  
Milloo
   

Breeze
  
Jag & Trizz i hopp ind där vi gick NOLLA!!! Dock diskade vi oss i agilityklassen:( Trizz sprang förbi hinder nr 1(?!?!) & då fick jag ju ta tillbaka henne så att hon inte hoppade det hindret baklänges....Trizz blev då lite "låg" & hade koll på mig, vilket resulterade i att hon vände 2 gånger i tunneln (+ att hon vägrade en gång när hon skulle in!?!?) för att komma till mig suck... Ja ja det slutade med att vi blev diskade:( Det loppet kändes inge bra, skulle nog igentligen kanske bara sprungit rakt ut....Men det vara bara att ta nya tag & det gjorde vi! Det var ett helt annat drag i henne i hoppklassen trots att det var lång väntan för henne mellan starterna:) Nu var hon ju oxå medveten om att ALLA hopphinder låg på maxhöjden....
Å japp vi NOLLADE hopploppet & jag var så nöjde med henne!!! Hon jobbade på så BRA & lyssnade hela tiden på mig:) Men eftersom att vi var diskade i agilityklassen så var vi ju borta från DM...Men det gjordeingenting, den här tävlingen var ju bara en träning!

   
Birgitta & Zingo

 
Jörgen & Joplin
Jörgen staratde tyvärr innan startsignalen i agilityloppet:( Loppet körde han nolla men var ju såklart diskad:( annars hade han haft 2 nollade lopp ind! Annars såg det BRA ut, KUL!

´
Conny med Lady

Conny & Zaza DM MÄSTARE i medium 2010!


Maria & Bella
 
Per & Eddie DM MÄSTARE i large 2010


Jaha nu har jag sponsrat agilitylandskaget:) Det här häftet kostade 50:-. Ska bli spännande att bläddra i...

TACK Birgitta för att du kämpade med Breeze & Milloo i totalt 8 lopp i dag! Du är GULD värd!!!

TACK alla från Södertälje BK för en BRA dag med många bra lopp & finfina resultat!

Väl hemma efter en lång dag så firade jag med ett glas vitt:) Hundarna fick kyckling blandat i maten, gillades av alla tre:) Nu sussar dom gott....Å jag njuter vidare av mina underbara hundar:)

Njut av era hundar!

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o sheltieligan

GRATTIS TILL HELA SHELTIELIGAN !

Ni är BÄST ! Härliga smaskiga ben och något

smaskigt till matte / Eva o Leffe

2010-09-26 @ 10:45:26
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o sheltieligan

GRATTIS TILL HELA SHELTIELIGAN !

Ni är BÄST ! Härliga smaskiga ben och något

smaskigt till matte / Eva o Leffe

2010-09-26 @ 10:46:30
Postat av: Marie G

Tackar:) Ja våra hundar är ju bara bäst!!!

Hundarna fick kyckling & matte ett glas vitt:)

Kram på er

2010-09-26 @ 11:44:44
Postat av: Carina

Va kul att det går så bra, GRATTIS :)

2010-09-26 @ 12:39:02
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tack Carina:)

2010-09-26 @ 15:00:08
Postat av: Birgitta

Ja, vilken härlig dag vi hade. Vilka jättefina bilder, det ser ju faktiskt ut som om jag springer (fort, dessutom). Både jag och Zingo somnade ovaggade den kvällen.

//Birgitta

2010-10-01 @ 19:40:14
Postat av: Marie G

Du sprang:) Min liga sloknade oxå fort....Själv kom jag knappt i sängen:(

2010-10-01 @ 22:51:03
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0