Milloo kom hem & jag var till klubben & körde agility igen

Nu på morgonen kom min Prins Mille hem igen....Det är ju viltspår i kväll.....
Drog till klubben så fort han kommit. Gick en sväng med hundarna innan jag åter igen funderade vilken typ av bana jag skulle köra med resp hund.Ganska angenäm uppgift:) Men...fokus var helt på att köra Trizz, dom andra var liksom bara en bonus. Fixar ju absolut inte att köra 3 hundar:( Men som TUR är så går Breeze så rackarns bra på avståndshandling, min STJÄRNA! Hon var lika bra i dag som i går:) Jag behövde inte röra mkt på mig..."Flaxa" med armarna räcker långt med henne....Även Mille fick köra ngt liknande, han var oxå supertaggad & skötte sig bra! Men tyvärr så måste man vara mkt mer med honom för att det ska bli perfekt....Nåja han fick köra agility:)
Trizz, som jag ju ska tävla på söndag ville jag däremot "testa". Hon är DUKTIG men jag kommer med största säkerhet inte göra henne rättvisa på söndag:( Hon är alldeles för snabb för min kropp:( Trist som fasiken. Å så är hon ju inte alls ÄNNU bra på avståndshandlin, inte om man jämnför med Breeze.....

Avslutade med att vi gick en sväng & dom fick rusa av sig. Eller Mille han skulle mest pinka & lukta av sig....

Trots allt så var jag NÖJD med min liga:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0