Det var en bra föreläsning med Kenth Svartberg

Ämnet var RELATION HUND-MÄNNISKA, ett himla intressant ämne....

Som vanligt så antecknade jag en hel del, känns som om det fastnar mycket bättre då:) Men ännu har jag inte renskrivit dom....Däremot så köpte jag hans nya bok



Har precis börjat läsa den men den verkar bra...

Ni som inte var där missade ngt, Kenth är alltid väldigt inlevelsefull i sina föreläsningar. Men som han sa flera gånger: "Detta är inget nytt, men det är bra i bland att bli påmind" (dock inte helt ordagrant översatt)
Å jag håller med...

Sedan var det kul att han berättade om en händelse för 10 år sedan....Japp det var på agility/lydnadslägret hos SHK i Bastmora & både jag & Carina mindes händelsen:)

TACK tjejer för en trevlig kväll!!!

OM Du har tips på ngn spännande & intressant föreläsning, tipsa mig gärna!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Michaeleira

This is my first time visiting this site and I found it very informational as a whole. I am so delighted in finding your website!

2010-12-20 @ 14:26:18
URL: http://michaeleira.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0