På klubben med ligan & agilityträning

Fick hem hela ligan på onsdag morgon, så skönt:) Passade då oxå på att åka till Tumba Hund & Katt för att hämta hem ytterligareta ett nytt foder till hundarna. Börjar bli lite tradigt att ha en som inte äter:( Denna gång så hade jag valt att testa "Brit", provpåsen var med lamm. Faktiskt så åt alla hundarna det....Men så är det ju med Trizz & Breeze, dom äter ett nytt foder några dagar sedan blir det stopp...Till Sindie blev det seniorfoder, hon blir ju snart 13 år min tjej.....
Nu hade Lena tagit hem Brit med Lax & det borde ju vara smakrikt...Nu hoppas jag bara att tjejerna ÄTER detta foder!!!
det blev även en kartong Denta Stix.

Sedan drog jag till klubben & släppte hela ligan. Solen sken & det var underbart:) Gick en promis med dom innan jag började med att köra Breeze. Det stod en bana klar att bara köra, GILLAS! Tyvärr så mår jag ju pest men jag kände ändå att jag bara måste köra...

Breeze har ju driv & fördelen med det är ju att jag kan köra henne på avstånd & med kroppshandling:)Hon är ju jäkla DUKTIG men så är det ju det där med att hon har MIG att dras med:( Ja,ja hon fixade en hel del av banan trots mig...Hmmmm. Rackarns kanonhund jag har:)

Milloo körde jag samma bana med & jösses vilken PRINS han är:) Han gick så himla BRA!!! Men nu börjar jag nästan att ge upp, dels för att jag har så BRA hundar & för att JAG inte kan ta tillvara deras enorma kapacitet....

Trizz fick oxå köra samma bana...Min lilla stjärna söker efter mig när jag blir efter, kom igen då matte liksom...Däremot så fixade hon en kombination som innehöll både bakombyte-ut & runt ett hopp samt ett blinbyte:) Jihaaa!!! det bara flöt, då kände jag att yes, det var det jag behövde!!! Fick tänka bort alla andra dystra tankar....Fy fasiken vad DUKTIG Trizzen var:)

Passade på att gå ytterligare en promis med hundarna i sakta mak, mer fixade jag inte:( Men å andra sidan sken solen ja jag får väl njuta av det....Den här dagen var annars helt så där härligt lugn & precis vad jag behövde:) Fler av dessa dagar!!!

Njut av era hundar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0