Breeze löper!!! Kanske det händer något snart....

Nu äntligen har Breeze börjat löpa, enligt mig inte en dag försent....Men det är klart, hon kunde ju ha väntat liiite till när hon nu ändå är så himla "sen"...

Väntar nu på att Trizz ska sätta i gång, hon ska ju igentligen löpa före Breeze.

Kan lova att jag nu verkligen funderar skarpt på att para Breeze:) Återkommer om hur det blir OM det nu blir..
För OM det blir nu, så blir ju ev valpar relativt tidiga, men om jag väntar & parar henne på nästkommande löp...Ja då blir ju det höstvalpar, inte lika kul...
TUR att jag har ngt trevligt att fundera på:)

Nu ska här borstas hundar & alla klor ska klippas....Sen ska jag drömma om valpar:)

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej

Spännande.

Kram Eva o Leffe

2010-11-01 @ 19:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0