En jobbar lördag för mig & slappardag för ligan

Var uppe med tuppen i morse & passade då på att ta ut ligan på en promis....Det var bara vi ute i "skogen", GILLAS!

Mille var pigg & galen & bara sprang & sprang...Han har nog saknat sin matte tror jag:)
Sindie var dock lite seg, vet inte om det var för att hon precis vaknat & var stel/seg eller om åldern börjar ta ut sin rätt?! Ska nog oxå be mamma att minska ner på hennes mat, tycker nog att hon får lite väl mycket...

Lämnade kvar hela ligan hos mamma medans jag jobbade....Antar att dom mest slappat & så klart varit ute på tomten några gånger. Varsin Denta Sticks har dom oxå fått:)


Pedigree® DENTAstix™ är smakfulla tuggben, som är speciellt utvecklade av veterinärer från Waltham™ för att hålla din hunds tänder och tandkött starka och friska genom hela dess livstid. Pedigree® DENTAstix™ kan därför bäst beskrivas som en tandborste för din hund.

Om du ger din hund Pedigree® DENTAstix™ varje dag kan du reducera tandsten hos din hund med upp till 80%.

Källa: http://pedigree.se/products/dentastix











Pedigree® Schmackos

Pedigree® Schmackos är hundens favorit. Den är framställd av färskt kött av hög kvalitet vilket luft-torkats för att ge optimal smak och konsistens. Den är bra när du vill ge din hund en belöning - ex när du tränar den












Detta godis har min mamma ALLTID hemma till ligan:)











Ja alltså ytterligare en tråk dag för min liga:( Men i morgon då är det AGILITY TRÄNING i ridhuset!!! Yihaaa...OM jag kan köra vill säga...Annars får jag nog attan köra avståndshandling för KÖRA ska jag!!! Vet dock inte vilka hundar jag ska ta med mig, angenämt "problem".....

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0