Ber alla hålla tummarna för Jack!!!

Min arbetskollegas gula labbe Jack "råkade" förra helgen snutta i sig flera delar av sin handduk:( det resulterade i att det tog totalstopp i tarmarna.....Tyvärr så blev den trådig & trådarna i sin tur "snurrade" sig runt delar av tarmarna....det blev så klart operation 2 gånger....

Nu hoppas jag att ALLA håller TUMMARNA för att Kristina & Kents Jack klarar denna enorma pärs & åter blir sitt pigga & spralliga jag!!!!! Jag håller miina TUMMAR hårt:)

Allt kan vända väldigt fort i hundvärlden, Så .........

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: eva o Leffe

Vi håller oxså tummar och tassar för att det ska gå bra med Jack.

Eva, Hans o Leffe

2010-11-14 @ 17:55:11
Postat av: Marie G

Jack är nu hemma igen, så nu håller vi tummar & tassar för att hans rehab går bra:)

2010-11-15 @ 13:21:33
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Mikailgabrielle

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-08-23 @ 09:57:26
URL: http://mikailgabrielle.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0