Rapport från landet

Fick just en glädjande rapport från landet, Trizz ÅT sitt utblandade torrfoder!!! Jösses hon måste ju vara hungrig efter mer eller mindre ha matvägrat i 4 dagar...Liiite har hon ju fått i sig men inte tillräckligt...
Men nu som sagt äter hon med god aptit:)
Hon kanska bara skulle skrämma livet ur sin matte?!?
Nåja, jag är nöjd så länge hon äter:)

I går så köpte jag en ny febertermometer, tyckte att den gamla gjort sitt...Snart behövs den ju:)

I går var jag, mamma & Svenerik på Norrtelje Brenneri på guidad tur i Brenneriet samt åt en supergod lunch! Jag rekommenderar verkligen ett besök dit i sommar om ni har vägarna förbi!!! På tal om hundar, ja han hade pallkragar & snäll som han var så fick jag en:) Så nu har jag en pallkrage som bara väntar på att fyllas med valpar:)

Breeze är nu inne på dygn 39 "bara" ca 24 dagar kvar:) Nu ska hon börja äta valpfoder...

Ingela på Glimmerns fick en liten Survivor i helgen:) En liten hane blev det....Nu vill jag oxå ha valpar!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0