Nu har jag anmält mig & Trizz till agilitytävling!!!

Japp nu har jag äntligen anmält mig till min & Trizz agilitydebut:) Om allt går som planerat så startar vi den 5/6 på Solna-Sundbybergs BK i ag resp hopp klass 1.

Passade även på att anmäla Milloo, men han ska tävlas av Nathalie:)

Ja så nu gäller det att sätta igång med att TRÄNA agility:) Ska bli KUL OM kroppen håller vill säga....Satan i gatan inge kul, just nu är det illa:( Men jag måste ju ha ngn form av mål att se fram emot....Skulle det sedan visa sig att det inte funkar jag då har jag slängt 110:- i sjön, inte hela världen....

Nu vill jag träna agility:) Tänk vad en liten morot kan göra:)

På torsdag ska jag & Elisabet & självklart våra hundar ha en hunddag med agility & promis på stan, ska bli KUL!!!

Måste oxå sätta igång & planera upp agilityn i klubben så att jag bla har ngt att skicka in till Våra Hundar...Hmmm, allt ska vara klart & inne senast den 10/5....Känner mig ngt stressad:( Men det är ju ngt jag helt frivilligt tagit på mig så det gäller bara att sätta i gång!!!!

Men nu är det slut för i dag...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vi vill OXÅ träna och tävla agility!! Får vi leka med er nån dag? :-)//Tessan o Soya

2010-05-04 @ 13:47:25
URL: http://www.kennelprius.se
Postat av: Marie G

Förstår det:)

Självklart, när är ni i stan?

//Marie

2010-05-05 @ 07:04:03
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0