Agility KM på Södertälje BK avklarat

Hade knåpat ihop två banor en i hopp resp agility som skulle ligga i nivå med klass2 banor. Vet inte om jag riktigt lyckades.....Banorna blev tajta med en "del fart blandat med plocka ihop"....
Det blev ju en hel del "fel" & endast en dubbelnolla....

Allra läckrast att se var Johanna med dels hennes Spika, en rutinerad dam med FART:) & så hennes nya STJÄRNA Taggen, dagen till ära 19 månader!!!
Kul var det även att se Jörgen med sin Joplin, tror verkligen på dom:)

Vilket fall som så var det KUL att träffa SBK gänget igen, det var ju ett tag sedan sist....

Ett JÄTTEGRATTIS till dom nya klubbmästarna!!!

Small: Johanna med Taggen
Medium: Johanna med Spika
Large: Birgitta med Zingo

Önskar Linda med Måns & Birgitta med Zingo LYCKA TILL på SM!!! Jag håller på er!!!

Å Trizz äter lite då & då:) & fortfarande inga kennelhost symptom på min liga:)

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej, det är ju när Nova löper som det är värst, hon har ett j-l humör den fröken! Så jag hoppas hon blir lugnare nu när hon slutat löpa, sen har jag stora funderingar på att sterelisera henne så hon slipper dessa homonsvägningar!

Ha det bra

2010-05-26 @ 17:34:33
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Vad skönt, hoppas att hon inte får nåt!

Mina "Lappar" har slutat att hosta...mkt lindrigt måste jag säga. Tack och Lov för det.

Vi ses snart hoppas jag.

Kram

Lotta med Lapparna.

2010-05-26 @ 19:54:23
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Carina, lite "typiskt JRT damer"....Hoppas att det lugnar ner sig. Kan nog kanske vara en bra grej att sterilisera henne...

Lotta, HÄRLIGT att det var en mild form!!! Mina har ännu inga symptom så kanske dom klarar sig?!?!

Hela ligan är fortfarande på landet.



Sköt om er!

Kramisar

2010-05-26 @ 20:26:18
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0