"Promis" i Får/Hästhagarna

Äntligen var det dax att åka till stallet & ta en fika med Sivan, det var alldeles för lääänge sedan....
Medans vi satt & som vanligt snackades om allt så kommer Maud:) Så trevligt, nästan som förr i tiden...Lite nostalgisk blir jag:(

Ja,ja himla trevligt var det i alla fall! Självklart var hela ligan med:) Zingo & Zigge fick stanna kvar i bilen....

Efter stallbesöket så åkte jag till Får/Hästhagarna vid Ragnhildsborg. Släppte alla 6 först i den "lilla" sedan gick vi till den stora. Jösses vad alla sprang, nåja Sindie höll sig mest vid mig:)
Väldigt behändigt när man har så många att bara kunna släppa dom....Men det är klart min kropp skulle inte fixa 6 hundar i koppel trots att alla är väldresserade.....Snacka om att det skulle bli trassel:) Eller så skulle jag få gå flera rundor, nä Tack ! TUR att man kan åka till antingen skogen eller till ngn inhängnad!

I dag har det varit KALLT men soligt, härligt!!! Våren får gärna vänta liiite till med att komma...

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Kristina F

Näe nu tycker jag att det kan vara bra med vinter. Jag vill ha VÅR nu. När jag gick hem idag så hade jag motvind i 3 km och isigt och halt är det så nu vil jag att det skall bort och att det blir lite varmt.//Kristina

2010-03-03 @ 20:16:09
Postat av: Marie G

Nä usch då kommer det bara massor av fästingar:(

Lite "vind" är helt OK för mig:)

2010-03-03 @ 21:36:36
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Kristina F

I och för sig så är in dom så trevliga men vi har varit förskonade från fästingar. Jag gillar också lite vind men igår var den gränsen nådd som jag kall liten vind./Kristina

2010-03-04 @ 10:00:12
Postat av: Marie G

Jag njuter i allafall trots vädret:) Jobba på....

2010-03-04 @ 10:11:06
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0