NU löper Trizz!

Trodde ju att den lilla damen löpte för en tid sedan men det var tydligen falskt alarm?!?! Det var ngt 1 dag eller så ja,ja, men NU löper hon!!! Suck måste jag väl säga för det ställer till det som attan:( OK det var ju tur att hon INTE löpte tidigare under veckan när jag var hundvakt......Men eftersom att Zerox fortfarande är på landet kan jag inte lämna Mille där...Å inga dörrar har jag heller, jo till toan så klart men jag kan ju inte lämna honom eller henne där.

Hmmm å i kväll ska jag på teater & se Hairspray, det ska i alla fall bli himla KUL!!!




Får nog kanske ändå prata med grannen, det blir ju lite långt för hundarna & vara ensamma från ca kl: 15 tills jag kommer hem, har nämligen ingen aning om när det blir...Men å andra sidan så fixar dom av att vara själva lite längre vid 1 tillfälle. Problemmet är ju bara att hålla Mille från Trizz?!? Det löser sig nog, det sista som överger människan är ju hoppet:)

Det bidde ingen ögonlysning för Trizz i går fredag...Kände inte för att slänga ut dom pengarna just nu eftersom jag inte ska para henne. Ögonlysas ska hon, men det får bli lite senare...

Alla ni med hund!!! Det sprids kennelhosta överallt just nu, så det kanske är bäst att "välja" vilka hundar man vill att just sina egna ska träffa...
Man går ju inte säker trots att dom är vaccinerade:(

Nä nu vill jag UT i SOLEN igen:)

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0