Att plocka hundskit för att få skitrent

Förra veckan, håll i er nu!!! så plockade jag 39 hundskithögar på just min slinga som jag planerar att hålla SKITREN!!! Å INGEN utav dessa "högar" var från mina hundar!?!?! Just det var bara ANDRA hundägares hundskit!!!

Men det är bara att plocka för det tar alldeles för mkt energi från mig att SE/UNDVIKA dessa jäkla hundskithögar som tameattan ligger princip överallt:( Kan lova att jag är jävla trött på alla dessa som INTE plockar upp efter sin hund!

Nu funderar jag på att dela ut skitpåsar till ALLA jag möter som har hund, det kanske skulle hjälpa liiite....Då gäller det att alltid oavsett om jag har med mig hundarna eller om jag är på väg till jobbet VARA REDO att dela ut påsar!!!

I dag är det Tisdag & jag har "bara" plockat 3 skithögar, men då är det 5 dagar kvar...Kanske, kanske det blir några färre högar denna vecka. Jag tror det....Jag menar "Det sista som överger människan är ju hoppet":)

Glöm inte att plocka upp efter din hund/ar!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anki

Här ligger det också högar.

Håller med dig, man blir så vansinnigt arg på alla idioter som inte kan plockar upp :(

Har klistermärket på min soptunna där det står att här får du lägga din hundbajspåse, men jag får nog komplettera med att hänga upp en rulle med påsar också, fast jag tror inte det hjälper det heller.

Ja nu måste våren vara på väg :)

2010-03-23 @ 15:38:21
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Marie G

Dessa jäkla skithögar ligger ju precis överallt:(

Här i stan verkar det inte spela ngn roll att det finns GRATIS skitpåsar & sopkorgar att slänga dom i!!!

Håller med VÅR & en hel del regn så försvinner nog en del av alla "högar"

Snart är det sommartid:)

2010-03-23 @ 22:54:47
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0