Nu har jag packat ihop & åkt till landet & öppen agility träning på klubben

Kände att det inte var ngn ide att stanna kvar i stan:( Så nu är jag på landet med hela ligan....Känns helt OK, nu ska jag bara slappa & njuta av några lediga dagar. Ska ju börja jobba på måndag igen.....

Känns ju lite konstigt att inte ha några valpar att njuta av men men jag får väl titta på fotona av den gamla kullen. Men då blir jag ju ännu mer sugen på valpar ja, inte lätt....

Måste försöka ta mig till klubben & träna, jösses det är ju kurs på måndag med Trizz för Eva-Marie Wergård & det ser jag verkligen fram emot:) Nu hoppas jag bara att kroppen vill vara med, det är min värsta fiende just nu...

Nu ska jag se om jag kan hitta några tävlingar att anmäla Breeze & Trizz till. Skulle ju vara kul om Breeze tog sista pinnen i 2:an. Sedan då rackarns får alla medium ekipage i klass 3 se upp, för då kommer min racer att göra allt för att stå på pallen:) OM nu Birgitta vill tävla min stjärna?!?!
Trizz ska väl oxå få debutera.....Men då är det ju bra om jag kan träna innan....Trots allt så är jag liite sugen att köra NU!!!

Alla som gått agility kurs på SHK är välkomna på öppen träning på onsdagar med start vecka 27, samling
kl: 18.30. Hoppas att många kommer....
Men det är ingen träning med instruktör, nix alla hjälps åt före/under & efter.
 

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Det låter jätte kul med träningen, skall titta så jag inte jobbar.

Ha det bra

2010-06-22 @ 21:57:52
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vi kommer så klart. Om jag inte får kvällspass så klart. Ha det skönt på Landet. Atos och jag klarade startspåret i går JIPPI./Kristina

2010-06-23 @ 08:25:18
Postat av: Marie G

Ja jag hoppas att många kommer:)

GRATTIS Kristina som fixade startspåret med Atos!!!!

2010-06-23 @ 13:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0