Morgonpromis med tempo & sedan bara vänta!!!

Hmmm i morse var vi liiiite sena, var inte ute förrän vid 8-tiden. Det märktes för det var faktiskt mer liv & rörelse än vad det brukar vara...
Min plan för promisen var att ha lite tempo, visst dom fick rasta av sig ordentligt men sedan ville jag ha lite fart. Speciellt på tjejerna, Mille han går mestadels i sin egen lilla luktarvärld:)

Men oj,oj,oj det är inte mkt fart i Breeze, nix det är segt....Kanske ändå ett gott tecken?!? Måste nog plocka fram agilityprylarna, då kan jag lova att det blir fart på damen:) Men ännu har inte orken kommit, för min del alltså dvs att plocka fram-ut-sätta upp-köra-plocka bort-bära hem osv osv. Jösses vad det lät jobbigt...Tur att SOLEN ändå skiner, så jag har ju tid på mig. För det här med att VÄNTA & VÄNTA är inge kul:(
Just nu ligger Breeze helt utslagen i valplådan & sussar?!?!

Å så LÄNGTAR jag till HÖSTEN!!!! Jag är redan så himla trött på sommaren, för dessa jäkla hemska fästingar bara poppar upp hela tiden! Kryper dom inte på mig ja då hittar jag STORA grå/blå äckel på golvet:( Tycker att jag kollar, pillar & letar varje dag, flera gånger jag har ju liksom inte så mkt annat att göra, eftersom att det inte verkar bli några valpar?!?! Men trots det så är dom bara där nästan varje dag:( Fy bövelen!!!

Ja,ja jag hoppas att ALLA som har förmånen att få uppleva SM i agility & lydnad har det bra, säkert massor att se & uppleva. Medans jag bara VÄNTAR & VÄNTAR....

Tänk om det nu då efter denna LÅNGA VÄNTAN inte blir något, ja jösses....Då är det bara att gilla läget & ta nya tag. Kan lova att jag kommer cykla varje dag med hela ligan! Jag kommer cykla så att jag får skavsår i rumpan, för då ska dom verkligen få röra på sig! Sedan om jag inte kan röra på mig, ja det får jag ta & bara gilla läget....



Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Inga valpar ännu? Trodde de skulle bli kungliga valpar, hehe :) (Just de, kunde inte öppna ditt mail? De va något om spa?) Hoppas på valpar snart! Kram

2010-06-21 @ 00:09:23
URL: http://byllabull.blogg.se/
Postat av: Marie G

Nix & det blir nog inga heller:(

Japp, mailar dig igen om det:)

Nu ska jag kolla din blogg om du satt in några bilder, min kamera hade han ju tömt när jag fick tillbaka den:(

Kramisar

2010-06-21 @ 01:08:07
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0