Hela ligan hemma & "bara" 10 dagar kvar!!!

Usch det har varit lite mycket nu....

Fullt jobb med bakluckeloppisen i söndags sedan det trista med mamma som tyvärr fick åka ambulans in till medicin/stroke på Södertälje sjukhus i söndags kväll:( Men förhoppningsvis så ordnar det upp sig....

Tog självklart hem hela ligan, vilket ju i sig är trevligt:) I går hade dom det nog lite halvtråkigt då jag mest var till sjukan & så jobbet...Men nu på morgonen har det blivit en ganska lång runda. Eller lång & lång vi var ute över 1 timme men det går ju inte fort när Sindie & Breeze är med...Men som sagt, det är dom som bestämmer tempot.

Sindie är lite svårstartad tidigt på morgonen, för tidigt ut blev det. Vi var ute redan vid 05.25. Fördelen är att det är väldigt lite hundfolk ute:) Carina med Russeltussarna var däremot redan på väg in...
Breeze är tung så i henne är det heller ingen fart:) Men det bådar gott inför nästa helg:) Oj,oj,oj nu är det ju bara ca 10 dagar kvar!!!! 
Nu efter morgonpromisen så fyllde jag på byrån med fällar, filtar osv så att jag får lite känsla av att det snart är dax:) Nu är det "bara" sängen som ska bytas ut & så ska valphagen ställas fram. Sedan är det BARA att vänta & hoppas på att allt går bra & att det blir ett gäng valpar:)

Nu ska jag släpa upp en del på vinden, måste ju ha PLATS.....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Hoppas din mamma mår bättre! Ja en annan går ju upp klockan fem varje morgon (förutom var 4:e vecka då jag har jourveckan) och ut med hundarna, men jag går ju inte någon lång promenad då! Man måste ju hinna äta lite och göra i ordning sig innan man ska iväg till jobbet.

Ja nu drar det ihop sig va, vad spännande det ska bli!!

Ha det bra

2010-06-08 @ 17:12:33
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Åhh vad spännande

Skall bli kul att få se de små.

Mina Lappar är friska nu, men lite taskig kondis efter all vila, men vi är på banan igen.



Lycka till med bebisarna.

Kramar

Lotta och Lapparna

2010-06-08 @ 20:53:49
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Marie G

Tack, mamma mår mycket bättre i dag:)

Men det är faktiskt rätt skönt att traska på promis vid den tiden för då är det inte så många hundmänniskor ute:)Syns kanske i morgom bitti igen ha,ha,ha...

Skönt Lotta att dom är bra nu:) Känner jag dig rätt så är dom snart i topp kondition igen:)

Håll nu tummarna för att allt går bra!!!

Ha det bäst & Kram på er!!!

2010-06-08 @ 23:04:36
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0