Fortfarande lugnt & tempen ligger kring 38 grader & jag har semester!!!!

Natten har varit såååå lugn suck....Tempen ligger stadigt kring 38 grader & nu har Breeze även vräkt i sig mat:) Men nu fick hon oxå frysfoder & det går alltid ner. Även Trizz fick det så klart. Mille han äter sitt torrfoder utan problem, skönt!

Nästan så att man skulle kunna gå & jobba men.... JAG HAR SEMESTER!!!! Nåja bara i 1 vecka men i alla fall....Hade ju hoppats att ngt skulle vara på G i dag men det verkar ju inte så. Men nu vill jag inte lämna henne själv så det är för min del lugnast att vara hemma.

Oj,oj,oj denna väntan är inte rolig:( Till råga på allt ser det ut att bli regn...

Ja,ja det är bara att gilla läget & VÄNTA & VÄNTA!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Amanda L

Kramar

2010-06-18 @ 16:25:40
URL: http://www.lundsgard.com
Postat av: Eva

Oj vad vi väntar på småttingarna. :)

2010-06-18 @ 21:04:40
Postat av: Marie G

Ja, det är "bara" att vänta & vänta.....

Kram på er:)

2010-06-19 @ 07:56:41
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0