Dygn 62 & fortfarande lugnt!?!?

Det är som jag har sagt hela tiden att det inte blir ngt:( Men nu får jag rycka upp mig & tänka positivt:)

Breeze har inte ätit sedan i går, Torsdags morse. Däremot så ligger tempen på knappt 38 grader. Ska kolla i kväll igen det kan ju ha hänt ngt sedan i morse....
Men Breeze gillar valpbädden för där ligger hon mest hela tiden. Även Indra har tagit en del av den.

  

I dag var hela ligan inkl Breeze på promis i ett ganska raskt tempo, hon blev lite seg efter ett tag. Vi gick inte så långt men Mille & Trizz behöver ju röra på sig så....

Trizz föredrar sängen hmmm, gillar jag INTE:(


Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

När har hundfiket öppet, dag eller kvällstid?

Håller fortfarnade tummarna att det kommer valpar!

Ha det bra

2010-06-17 @ 20:38:54
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Vet inte när dom öppnar men dom stänger kl: 18.00.

Tummarna behövs:)

Ha det gott

2010-06-18 @ 00:15:08
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0