Äntligen dygn 63!!!

Har ju varit lite negativ i mina tankar men....nu har det i alla fall kommit vaxproppar. Däremot så ligger tempen kvar strax under 38 grader. Breeze åt nu i kväll efter att ha hållit upp i nästan 1 dygn så....Kanske kanske det ändå blir valpar?!?!

Har lyssnat på magen & det gurglar så fint så. Nu känns det lite bättre:)

Tog en något längre promis med hela ligan, Clary & hennes hundar. Vi traskade runt Bergvik & Tallhöjden det tog ca 1 timme. Kan lova att vi inte sprang nä det gick i ett ngt lugnare tempo. Men Breeze var med hela rundan, visst här & där sackade hon efter. Men just då kände jag att nix hon är alldeles för pigg för att ha valpar:( Men då sa Clary att innan hon fick sina barn så klättrade hon på väggarna, sista rycket liksom. Ha,ha,ha jag får väl ta det positivt & tro att det även gäller Breeze....

Breeze har nämligen varit lite mer orolig nu i kväll, kommer inte riktigt helt till ro. Birgittas önskan var ju att det skulle bli valpar på hennes födelsedag, själv vill jag ju hellre ha Kungliga valpar dvs den 19 juni.....
HOPPAS HOPPAS det blir valpar!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessa

Håller tummarna!

2010-06-18 @ 09:21:28
URL: http://www.kennelprius.se
Postat av: Marie G

Tack, det behövs:)

2010-06-18 @ 09:28:05
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0