Till Animalen

Snälla Anders kom & skjutasde mig till Animalen så att jag kunde köpa "mag" foder till Breeze.

800 gr för 99:- Eukanubas Intestinal



En komplett dietmat för hundar, avsedd som kompensation vid nedsatt matsmältningsförmåga, för att reducera akuta absorptionsstörningar under & vid återhämtning från akut diarré, samt för att reglera fettomsättningen vid fall av hyperlipidemi.

Källa: Foderpåsen från Eukanuba

Breeze ska enligt påsen ha 115 g/dag som jag tänker fördela på 6/gg.

Hoppas, hoppas nu att hon får behålla maten! Det lilla ris hon fick tidigare i morse har hon kräkts upp...

Håll TUMMARNA för att hon snabbt blir bättre:) OM hon inte blir bättre så är det ju bara att åka in med henne:(

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina och Russeltussarna

Hade den till Nova när hon var dålig i magen fungera bra! Hoppas det hjälper för Breeze också, så jobbigt när det är sjuka och inte kan säga hur de mår.

Ha det bra

2010-01-19 @ 13:51:25
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nämen fy va trist...lilla gumman. Jag håller alla mina två tummar för att hon skall bli bättre.



Kram Lotta Med Lapparna

2010-01-19 @ 20:32:57
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Himla jobbigt är det & just att man ser att ngt är fel:( Det är väl ngn rackarns "bugg" som hittat in i systemet...

Kramis

2010-01-20 @ 08:03:01
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0