Promis med Birgitta med flock

Snälla Birgitta kom & hämtade mig & tjejerna vid 10-tiden för en långpromis....
Det slutade med att vi gick "Gamla AK rundan", där tycker vi bägge att det är mysigt att gå. Hundarna kan springa för fullt:) Å ALLA hundar sprang, även Breeze, hon racade nästan lika mkt som grabbarna:) Lilla Trizz hon gjorde allt för att hänga på....



Så himla KUL att få sällskap & bara traska på.....Liite oroliga var vi ju så klart, skulle vi MÖTA några VILTSVIN!?!? Nix även på denna promis så slapp vi dom rackarna! Men spår såg vi & hundarna:)
Men i dag var hundarna himla duktiga & alla hade fokus på oss:)



Birgitta & jag brassade på ganska bra:) & bägge var nog liiite halvslut när vi kom åter till bilen.....Skönt & trevligt var det i alla fall!!!



Sedan käkade vi korv med bröd hemma hos Birgitta, mumsigt var det:) Passade även på att göra iordning plastbackarna som vi ska ta med till sektormötet på bruks i morgon. Det är ju det allra sista mötet med agilitysektorn. Känns faktiskt riktigt OK! Sedan har jag INGA åtaganden i klubben:) Ska gå på årsmötet & då samtidigt passa på att lämna tillbaka alla nycklar sedan är det Tack & Hej!
Önskar den nya sektorn med Pia som sammankallande LYCKA TILL!!!

I kväll har jag oxå skickat resultaten för Breeze & Milloo 2009 till Conny. Han ska sammanställa Årets agilityhund i klubben. Man får räkna 4 resultat från hopp resp agility...Tyvärr har ingen av mina hundar 4 resultat:( Så ingen vinst där inte...Satsade ju på lagtävlingar förra året & dom räknas INTE:( OM dom hade räknats, ja då hade i alla fall Breeze varit FARLIG:)
Nä, får väl satsa på KMét i stället:)

Rapport från Breeze "magproblem", hmmm hon har inte fått ngn mat i dag. Kanske därför som hon kräktes galla i bilen? När jag jobbade hade hon lagt en slimhög i köket:( Sedan när jag kom hem var det bara att traska ut med henne & då blev det en slimhög till......Vad fasiken kan det vara????

Trizz hon ÄTER Bento maten:) men återigen INTE Eukanuban suck....

När fasiken ska ngt GÅ MIN VÄG?!?!

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0