Hundarna på landet

Kan glädja er med att hundarna faktiskt fick en skidtur i går, måndag tillsammans med Svenerik!!! Fick rapport om att Breeze var ngt seg....hon hade nog helst velat stanna hemma med mormor i värmen:)
Milloo fick lite is mellan tassarna som han fick hjälp med. Trizz däremot henne var det fullt ös på under hela turen:) Snacka om enegi i den hunden!!!

Det som stör mig mest är att jag inte kunde vara med på turen:( Det är ju hemskt att jobbet ska inkräkta på fritiden ha,ha,ha... Men jag är så GLAD att hundarna fick sig en riktig aktiveringstur i skidspåret:)

I morgon ska jag med Birgitta till Kista igen. Hon ska debutera i klass3 samt köra lag. Det blir en TIDIG uppgång, en LÅNG dag men min förhoppning är att få SE mycket AGILITY!!! Å kanske bli lite inspirerad på köpet:)

Självklart ska jag HÅLLA TUMMARNA för Birgitta & Zingo:)

Nu ska jag röra om bland blodpuddingen som jag håller på & torka i ugnen:) 4 paket har jag på G.....

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0