Hipp Hipp Hurra på min födelsedag:)

Ja då var det dax igen att passera den där dagen, födelsedagen:)

Eftersom att jag var på landet med alla hundarna så väcktes jag som vanligt:( av Trizz som ville ha uppmärksamhet suck....Försökte in i det längsta att ignorera henne men det gick inte...Så upp & ut, men nu var det bara -7,5 grader & såååå fint ute!

Alla hundar fick hänga med & vi traskade Badrundan..Hundarna var mer vilda än tama:) Fullt ös hela tidedn, ja Sindie hon höll sig runt mig gärna skällandes på dom andra:)

Mille han sprang mest & längst, men dom andra var inte dåliga dom heller:)

Under dom stunder som hundarna var tysta var promisen härlig, ljuvligt att bara traska & SE den underbara vinternaturen:) Sedan när vi kom hem var det dax för frukost & så fick jag två presenter:) Fick en tröja samt ett antivirusskydd till datan min:)

TACK mamma & Svenerik för mina presenter!!!

Nu ska vi ner till byn & köpa bakelser, mumsigt:) Sedan fika & därefter ska vi åka skidor på min begäran:)

Det blidde varsin smarrig bakelse men jag kunde äta den med gott samvete för....Vi tog en långfärdstur med skidor & Breeze, Milloo & Trizz som sprang som tokiga:) Kan lova att det var HÄRLIGT! Det är ju verkligen ro för själen att ge sig ut på tur:)

Men efter fika, skidtur & god mat så var det dax att bege sig in till Tokstan igen:( Skulle ju jobba kväll...
Hundarna fick återigen stanna kvar på landet....TACK snälla, snälla mamma & Svenerik för att ni tar hand om mina hundar:)

Men vad står utanför min dörr??? Jo en påse med en vas full med tulpaner!!! Jag älskar ju tulpaner:)
Tack Anna för den glada överraskningen!!!

 

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: kristina

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN. Hurra Hurra Hurra Hurra. Vi ses på jobbet.

Kristina F

2010-01-07 @ 13:55:52
Postat av: Marie G

Tackar!!! Det gör vi nog OM du är kvar så länge:)

2010-01-07 @ 16:26:46
Postat av: Anna

Detta är det nya ringa!!Hahaha :) Grattis på födelsedagen Hoppas du haft en bra dag. Kraaaam

2010-01-07 @ 20:38:34
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Anki

Grattis på födelsedagen :))

2010-01-07 @ 23:09:00
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Marie G

TACKAR för Grattishälsningarna:)

Men av ngn anledning så känner jag mig inte yngre?!? Eller hur det nu var:) Dagen var i alla fall BRA!!!

Tur att vi har våra bloggar:) för att iinte tala om Facebook, där kan man verkligen "hålla koll"...

Njut nu av det underbara vädret under helgen!



Kramisar

2010-01-08 @ 08:37:11
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Ingela

GRATTIS, GRATTIS även om det kommer en dag försent.Det är inte underligt att allt känns som det var igår, dagarna bara flyger fram. Kram från Ingela.

2010-01-08 @ 13:00:39
Postat av: Marie G

Tackar, ja åren bara går & går:) Det är bara att gilla läget suck...

Kram

2010-01-09 @ 21:42:32
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Lotta

Men...himmel och plättar...först NU så har jag läst på äldre inlägg än när Milloo fyllde år!!

Och så ser jag att DU med har fyllt år..Men GRATTIS GRATTIS! Det verkar som om det vart en bra dag.



Kram Kram

från Lotta Med lapparna.

2010-01-10 @ 13:36:21
Postat av: Marie G

Tackar både från mig & "Mille"!

Har ju "lsutat" att fira men ngt måste man ju skriva på bloggen ha,ha,ha....

Å ja, dagen var bra:)

Kramis

2010-01-11 @ 09:32:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0