Återblick på sommaren 2009

Det är så mysigt att sitta i stugan med en brasa, tjatigt kanske men en stadsbo som jag så ÄR det MYSIGT:)
Men här kommer ett gång bilder från sommaren 2009, det var oxå en mysig tid men nu vill jag bara att vintern stannar ett tag till. OM all denna snö får ligga kvar.....

 
Jasminbusken


Taggtråd som jag hittade slängd i skogen i den gamla Viltparken:(
Självklart plockade jag upp det & tog med mig det hem...Men vem attan slänger
taggtråd i skogen?!?! Å det såg relativt nytt ut?!?!


På Taggtrådsrundan plockade jag även smultron:)


Breeze med Svenerik & mamma på altanen. Där kan man INTE sitta nu...


Anders & Linnea på väg till Tyskland.....

   
Svarta & röda vinbär som jag gjorde sylt av:) Så mumsigt att ha till filen & gröten..

   
Mamma & Svenerik


Snacka om en bild som säger mer än 1000 ord:)

   
Trizz & Milloo

 
Mina UNDERBARA tjejer:)

   
Våran svampskörd....

   
Alla mina hundar under någon utav alla promisar i den gamla Viltparken.

 


Sindie


Milloo

   
Här har bävern varit framme.... 

 
Svenerik & hundarna på promis hösten 2009


Mamma 63 år & nu är vi inne i november

 
Tårtan som Linnea gjorde, mumsig var den:)

Ja det var lite bilder från både sommaren & hösten 2009. Eftersom att dom kommer nu mitt i vintern beror på att det är bilder tagna med Sveneriks kamera å då tar det lite tid innan dom kommer på bloggen:)

Nu är det slut med tankar & bilder från varmare tider fniss... för NU SNÖAR det igen:) & vi ska snart ta årets andra skidtur!!!

I morgon smäller det, då ska Breeze tävla i Kista. Hoppklass 2 x 2....
Alla bloggläsare...HÅLL TUMMARNA för Birgitta & Breeze !!!!!


Njut av era hundar!





Kommentarer
Postat av: Anki

Självklart håller vi tummar och tår :)

men jag håller inte med dig om vintern, jag vill ha sommar nu :)

//Anki

2010-01-02 @ 16:28:00
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Marie G

Tackar, tor att det behövs många tummar:)

Njut av den underbara vintern!!!

//Marie Vinternjutaren:)

2010-01-02 @ 19:38:37
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0