Solen skiner!

Vilket väder, helt UNDERBART!!!!

Har precis varit ute med hela ligan & bara njutit:) Hundarna har sprungit som tokar precis överallt, inte Sindie då hon håller sig mest vid mig. MEN hon ska minsann ändå hålla koll på ligan genom att SKÄLLA grrrr....
Vet inte hur många gånger jag försökt förklara för henne att JAG har KOLL!!! Det jäkliga i kråksången är ju att gammeldamen allt som oftast får i gång dom andra:( Inte poppis när man bor som jag....Å speciellt INTE efter midnatt eller före 06.00....
Kanske får ändra mina promistider? För att ändra på Sindie går inte, har försökt i 12 år!!!!

Nä det är bara att gilla läget:)

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0