Nästan som julafton igen

I natt när jag hämtade in Indra, som satt i trädet utanför. Så SNÖADE det:) Så underbart!!! Å  i morse när jag skulle ut med hundarna så hade det kommit mkt snö samt att det fortfarande snöade:) Snacka om att det nästan kändes som julafton, alldeles tyst & så all denna underbara snö vi fått & får!

Vet att många tycker att det räcker nu, men INTE jag!!! Tom hundarna fick ngt xtra i benen för dom speciellt Breeze bara racade för fullt & så gjorde hon sina snurrar....Å där  bara gick jag & njöt av vårat, i mitt tycke helt underbara vinterväder:) Underbart att börja dagen så.......-7,5 grad så Sindie hade täcket på.

Snart är det dax att traska ut igen, då ska vi gå liiite längre. Njuta ska jag, av att vi fått ännu mera snö!!!!!

Jo, Breeze hade INTE tagit sig in i fodertunnan verken hundarnas eller Indras:)

I dag ska vi tillbringa dagen i Tumba, då vet jag att ALLA hundarna sussar sött i kväll....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har inte heller nån panik efter våren..den kommer (men kanske inte i Januari/Feb som alla tycks tro???)Barnen har sportlov v 9 så snön får gärna ligga kvar! Bättre än regn och slask. Ha en fin dag! Kraaam

2010-02-19 @ 08:17:14
URL: http://galhon.blogg.se/
Postat av: Marie G

Skönt att det finns fler som gillar vintern:) Håller med dig om att det är kanoners om det i allafall ligger kvar över sportlovet:)

Man får ju passa på & njuta vem vet nrä vi får en sådan här vinter igen?!?

Nu njuter vi vidare!!!

Kramis

2010-02-19 @ 20:05:40
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0