Lite vinterbilder & fler kommer

Ja som ni vet så bara NJUTER jag av att det är -10 grader ute, blåser lite samt att det kommer lite pudersnö:)
Tog 1 timmes promis med hundarna tidigt i morse & som vanligt mötte vi inte en enda hundägare?!?!

Men mig gör det inget, då kan jag ha mina lösa utan att behöva "hålla" koll. Breeze & Trizz var tokiga & racade för fullt.....Sedan var ju Trizz bara tvungen att ca var 10:e meter klättra upp på snövallarna för att spana...Hon såg ju absolut ingenting runt om:)

Sindie lullade på & i dag hade hon fått tjocktäcket på sig, dvs Hurtta täcket. Det är igentligen Trizzen´s men det passar även på henne. Ja, jag måste spänna ut lite runt magen...

Gissa om jag njöt av morgonpromisen?!?! Om jag blundade så var det ju nästan som om jag trodde jag var i fjällen:) Då hörde jag bara vindarna....HÄRLIGT! Å så tror jag att mina hundar faktiskt oxå verkligen gillar det här vädret:) Kanske inte Sindie, men hon är ju van vid att ligga vid brasan sådana här dagar.

Perfekt i dag var ju att ingen snö fastnade verken i päls eller i tassar, superskönt både för dom & mig!

Inga bilder från promisen, det var lite väl kyligt för att släpa med sig den....

   
Vet inte om det syns på bilderna men det snöar:)

Njut av era hundar!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0