Hundhjälp

I morgon lördag ska jag till Sheltieklubbens föreläsning om Valpning & Parning, ska bli himla intressant!
Snälla Anki från Revären´s ska plocka upp mig:) Bara vi hittar dit, hoppas Anki har en GPS.....

Mitt stora bekymmer var hur jag skulle göra med alla hundarna....Men, supersnälla Birgitta kommer & hämtar dom efter frukost!!! Så himla snällt:)


Snälla Birgitta med Breeze:)

Vad skulle jag göra utan alla snälla & hjälpsamma kompisar?!?! Nu kan jag med gott samvete vara borta hela långa dagen.

Det får bli en lite längre morgonpromis, för jag lär nog vara helt slut i morgon kväll. Förhoppningsvis är mina hundar det oxå....

Önskar Alla bloggläsare en trevlig helg!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Tack själv! Hoppas ni blir nöjda! //Tessan

2010-02-12 @ 21:22:07
URL: http://www.kennelprius.se
Postat av: Marie G

Det tror jag absolut:)

//Marie G

2010-02-13 @ 08:47:40
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0