Snart skidtur med ligan & varsitt märgben som belöning

Snart då blir det skidor för mig & självklart får ligan hänga med:) Har lånat bilen i dag & då är det bara att passa på...Tyvärr så är ryggen inte riktigt med mig, men kanske att det känns bättre efter en skidtur i slowmotion, hoppas det....TUR att ingen ser en i spåret ha,ha,ha...Ja hundarna får i alla fall röra på sig ordentligt:) Som belöning ska dom få ett märgben att smaska på....

Jag ger mina hundar råa men jag brukar pilla ur en del av märgen. Det har hänt att dom blivit dåliga i magen om dom smaskat i sig för mycket.....





Njut av era hundar!



Kommentarer
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o hela ligan



Vad det blev fint med röd sida.

Hälsar Eva o Leffe

2010-12-13 @ 17:58:27
Postat av: Marie G

Hejsan & Tackar!

Har tur med en snäll granne som fixar min sida:)

Ha det gott hälsar Vi alla!

2010-12-13 @ 18:40:43
Postat av: Lotta

Ojoj, vilken härlig "Julsida".



Kram på dej.



Lotta med Lapparna

2010-12-16 @ 15:54:15
URL: http://anncha0117.wordpress.com
Postat av: Marie G

Tackar:)

Å hur ser nästa vecka ut???

Kramis tillbaka!!!

2010-12-16 @ 22:42:02
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0