Jag har anmält mig & Trizz till agilitytävling!!!

Jajjamensan, nu har jag återigen anmält mig & Trizz till en agilitytävling;) Planerad debut blir i Vallentuna den 12/9. Nu får jag bara hålla tummarna för att kroppen fixar det:( Annars så får jag väl bjuda Vallentuna BK på 130:-
Så nu är det bara att sätta igång & träna SERIÖST:)

Ser verkligen fram emot att få tävla igen:)

Det trista för dagen är att Trizz inte riktigt är på topp:( Hon har knappt ätit trots att jag erbjudit gottit av det godaste?!?!? Även ute har hon varit seg....Kanske löp på G!?!? Får avvakta några dagar för att se om hon piggnar till. Känns ändå som om hon är ngt piggare nu på kvällen:)

Å ännu har jag inte sett ngn mus inte heller ngt kadaver. Kanske den är uppäten eller att den tog sig ut, jag hoppas det!!! Varje gång jag ska ta ngt från ngn garderob förväntar jag mig nästan att en mus ska hoppa fram....

I dag bjöd lillebror på middag:) KUL att äntligen ses igen, det blir ju inte alltför ofta sedan deras flytt från stan....
TACK lillebror för god middag!!!


Gammal bild på Robin

Därefter bar det av till Genetafältet för att kolla när Anders skulle spela fotboll. Glädjande nog VANN Tälje FF mot Malmköping med 3-1:) Då helt plötsligt dök lillebror upp med Robin, jösses det var länge sedan man träffade honom....Lite trist eftersom att vi ändå bor i samma stad...Men KUL att träffa honom var det:)

Jo i morse så badade jag Breeze:) Men jafg fick rensa avloppet efter henne...Har nog aldrig varit med om maken till hund att fälla:( Nu i kväll ska jag borsta henne, då tappar hon ännu mer suck....Men nu är hon iallafall ren till i morgon, för då ska hon ju tävla agility på Österåkers BK!
HÅLL TUMMARNA för henne i morgon!!!!

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hoppas att det går bra med Trizz. Kanske du skkulle kolla upp fästingburen sjukdom på Trizz. Taito har ju inte heller varit på topp, så att säga.

Och tyvärr så visade det sig att han var smittad....

Men det vt du..att jag håller tummarna.

När kan vi ses??



Kram

Lotta md Lapparna.

2010-08-22 @ 10:03:55
URL: http://anncha0117.spaces.live.com
Postat av: Carina

Japp håller tummarna för Breeze!

2010-08-22 @ 11:58:46
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Eva o Leffe

Hej Marie o ligan

Vi håller tummarna för Breeze o Trizz. Det blir

agility tävling (tigerhoppet) i september, har ni

anmält er ? Leffe har börjat kantarell sök i dag

han var jätte duktig. Du kan väl höra av dig om ni

ska till Eskilstuna och tävla. Kram o vift Eva o

Leffe

2010-08-22 @ 14:19:46
Postat av: Marie G

Hejsan, tyvärr blev det en disk för Breeze & ingen pinne:( Men den kommer....Nej vi har inte anmält oss till Tiferhoppet...Måste kolla om man forfarande kan anmäla sig. Hör givetvis av mig om vi åker till Eskilstuna & tävlar:)

KUL att ni börjat med kantarellsöket, Leffe komemr vara en stjärna!!!

Kramisar från mig & hela ligan

2010-08-22 @ 21:10:43
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja Lotta jag har faktiskt oxå funderat på det med Trizz. Jäkla odjur:( Hoppas verkligen att han frisknar till snabbt!!!

När kan du??? Jag vill träffas!!!

Kramis



Tack Carina men du får hålla nästa tävling med:)

2010-08-22 @ 21:13:00
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0