Äntligen agilityträning & så gick min kropp åt helvete:(

I onsdags var det sista gemensamma agilityträningen för denna sommar.....Å äntligen hade jag möjlighet att vara med. Tog Breeze & Trizz på en promis  som uppvärmning till TomTits, där skulle vi bli uppplockade av Kristina med Atos....Kände att det inte var helt OK med kroppen men å andra sidan så känns det ju alltid mer eller mindre för jäkligt:(
Väl på klubben så började vi plocka fram samtidigt som mina hundar fick kolla av området dvs ev äta upp det som lämnats kvar hmmm......
Min plan för kvällen var slalom & tajta svängar med båda tjejerna. Som vanligt så började jag med Breeze & Pang sa det så hände ngt med min vänstra höft?!?!? FAN!!!! Kunde gå men knappt:( Blir sååååååå trött!!!! Försökte trots det köra lite för jag kan ju inte ta med mig tjejerna till agilityplanen & låta dom titta på!!! Men det var bara att inse, jag kan inte köra!!! Som tur var så ställde snälla Marie med Bella upp & körde Breeze:) Hon körde några övningar bla kontaktfält-tajta svängar & tunnelingång precis brevis uppfarten till A. Slalom samt 4 hopp på rad med oxer som avslut. Breeze NJÖT av att äntligen få köra!!!
Tyckte att det såg riktigt bra ut:)

Jag körde Trizz trots att jag knappt kunde gå....Hon fick köra slalom & det var liksom som om hon äntligen fattat att det ska gå FORT i slalomen:) Så kul!!!!
Hon fick oxå köra kontaktfält & det gick eftersom att hon står 2 på & 2 av & väntar på frisignal. Då han jag fram för att skicka henne vidare....Även hoppkombinationen körde hon lysande!!! Fasiken vilken rackarns DUKTIG hund jag har:) Hon är helt UNDERBAR & Breeze med:) Därför så känns det så himla jäkla trist att jag inte kan köra dom fullt ut:(

TACK snälla:

Kristina för skjutsen t&r

Maria för att du körde min Breeze
 

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Carina

Va tråkigt, måste vara frustrerande att vilja och inte kunna:( Hoppas du mår bättre nu!

2010-08-15 @ 20:12:48
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Ja, så trist & tråkigt:( Men som tur är så känns det ngt bättre:)

Ha det gott

2010-08-15 @ 20:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0