Ännu en helg på landet med ligan & kommande vecka

Eftersom att kroppen var kass så har helgen gått i lugnets tecken. Kanske lite väl tråkigt för ligan men bra för mig....

Lördagen tillbringade jag mestadels halvslappandes i solstolen:)
SOLEN sken & det var underbart härligt varmt:) Hundarna låg mest i skuggan.....Eftersom att ingen var kapabel till att gå ngn långis fick ligan nöja sig med att tillbringa helgen mestadels på tomten. Ja,ja så kan det bli i bland.....

I morgon,måndag börjar min agilitykurs på klubben. Ska bli så KUL att äntligen få ha en klass 1. Alltid lite pirrigt inför att starta upp kursen men jag antar att man snabbt kommer in i det. Det gäller bara att kursarna blir nöjda, men jag har ju 6 gg på  mig:)

På Tisdag är det viltspår, det ska oxå bli himla KUL:)

Träningstävling i agility på klubben är det på Onsdag! Samling kl: 18.00 för anmälan, betalning & banbyggnad. Alla hjälps åt före/under & efter. Mer info finns på www.shksodertalje.se
Inget medlemstvång så KOM!!!

På torsdag ska jag & tjejerna träffa en familj som funderar på att skaffa sheltie, hoppas att mina hundar får dom att gilla sheltien som ras:)

Så....på söndag ska Breeze ÄNTLIGEN få tävla i agility igen!!! Snälla Birgitta ska tävla henne i 2:an. Jag hoppas på sista PINNEN:) Sedan ska det bli så KUL att äntligen få se agility live igen, har saknat det enormt....

DAGENS GRATTIS till:

Ingela som med sin Korall tog sista pinnen i 2.an!!! (Bollnäs)

Ullis som oxå tagit sista pinnen med sin Chanel & som passade på att VINNA!!!

Linda som med Maja kom 2:a & tog pinne!!! (Bollnäs)

Linda som med Måns tog SM pinne!!! (Bollnäs)


Själv hoppas jag kunna Gratta Birgitta & Breeze nästa söndag:)



Birgitta & Breeze efter vinsten i Södertälje för några år sedan...

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Carina

Jag jobbar långvecka då, må-on-fr-sö, ursch vill inte tänka på jobbet nu, har ju ledigt en vecka till. Du får ge mig lite förslag på när du kan så får vi seom något passar!

Ha det bra

2010-08-15 @ 23:37:56
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Usch.....Jag kan oftast varje fm/morgon, denna vecka(33).

Njut av den sista ledigheten:)

2010-08-16 @ 10:40:14
URL: http://marieosindie.blogg.se/
Postat av: Carina

Okej, ska kolla när jag kan och åter komma till dig:)

2010-08-16 @ 21:01:42
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Marie G

Låter bra:) Trist med erat semesterväder:(

2010-08-17 @ 09:15:56
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0