Vår & med det några översvämningar

Så här såg det ut på vägen till landet under hela påsken. Mest synd tycker jag om dom stackars hästar som inte längre har några hagar:( Vattnet går nästan ända upp till stallet! Jag har aldrig sett sååå mycket vatten på just den sträckan.

  

  

 
Foto Anders G


Hästhagarna

I dag måndag har det SNÖAT:( men jag var uppe med Tuppen & då var det fortfarande vår....Nu så ligger åter snön grrr....Men i morgon ska det bli VÅR igen:)

  
Utsikt från mitt vardagsrums fönster 5/4 2010

Njut av era hundar!


Kommentarer
Postat av: Olaistine

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-02-01 @ 10:04:31
URL: http://olaistine.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0