Uschlig morgon & grått väder men det blev bättre framåt dagen

Vilket tråkigt väder!!! Grått, trist & då tappar jag all energi:( Att det ska göra sååå mycket med själen & kroppen...usch usch.
Tjejerna fick sig så klart en promis men en sådan där tråkig pinkpromis:( Slänge lite boll på snöre så att dom fick springa av sig lite. Då kom Carina med "Russeltussarna":) Då hängde även Krita på efter bollen som mina snällt släppte i från sig....

Breeze träffade på 2 hanar som hon blev nyfiken på, men icke sa matte!!! Det är inte dax i dag heller.... "Provade" ju med Zingo i går men visst han blev intresserad till slut men nix sa Breeze!  Usch igen "Inget är som väntans tider"!!!

 
Trizz

Väl hemkommen från jobbet så var vädret riktigt OK & jag tog med mig tjejerna på en promis. Det var så härligt att bara gå samtidigt som solen visade sig:) Vi gjorde inget speciellt utan vi eller jag bara njöt & tjejerna nosade & i kväll fick dom faktiskt vara ute på "internet" hur mkt dom ville:) Jag hade ändå ingen brådska..

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0