Usch vilken natt & inget är som väntans tider

Ja natten har inte varit så trevlig men förhoppningsvis så blir kommande natt bättre:)

Tjejerna har varit ute på en "Internet" runda...gillas främst av Trizz. Ja ja det var tidigt & jag var seg så då fick dom lukta precis överallt. Men Breeze hon gick mestadels vid mig, hon kände väl på sig att jag inte var på topp. Den lilla vilda tyckte livet lekte hmmm. Måste ta tag i hennes "lydnadsträning" EFTER att Breeze varit i väg på sitt:)
Tror att även lilldamen skulle kunna göra bra i från sig på lydnadsplanen...Om inte annat så behöver hon TRÄNAS & så behöver hon & jag vara själva. Känner att hon har varit själv alldeles för lite...Gillar jag ingentligen inte alls. Jösses vad mycket jag igentligen SKULLE behöva träna, å då blir det just ingenting:(

Men i kväll ja då händer det grejer HOPPAS jag!!! Att det ska vara så himla nervöst....Men just nu är det bara det som fladdrar i huvudet....
Nu ska jag "fixa" till henne så att hon är FIN i kväll. Nybadad är hon men det där sista som behöver putsas till...

Undrar jag hur det kommer att gå & jobba i dag?!?! Mina tankar kommer nog inte fullt ut vara på jobbet så att säga:)

Varför måste jobbet inkräkta på fritiden, Just i dag!!!

Håll TUMMARNA för att allt går BRA i kväll!!!

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller tummarna/Kristina

2010-04-16 @ 09:32:56
Postat av: Carina

Ja jag håller tummarna att allt går vägen.

Ja jag behöver nog många tipps på vägen med Krita, men just nu kör vi ju en sak i taget och det går bra.

Ha det bra

2010-04-16 @ 12:55:42
URL: http://carinaduvefjord.blogg.se/
Postat av: Anki

Håller alla tummar o tår :)

2010-04-16 @ 13:25:36
URL: http://revarens.blogg.se/
Postat av: Lotta

Håller alla tummar jag kan....

Och lite till.

Lycka till med allt.



Kram

Lotta med lapparna

2010-04-16 @ 13:36:41
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Eva

Vi håller tummarna / kram Eva o Leffe

2010-04-16 @ 14:01:45
Postat av: Eva

Vi håller alla tummarna,men det kommer säkert att

gå bra. / Eva o Leffe

2010-04-16 @ 14:05:16
Postat av: Marie G

TACK ALLA för att ni höll både tummar & tår:)

Nu hoppas jag bara att nästa parning oxå går BRA!!!

Sedan är det bara att VÄNTA:)



Kram på Er!

2010-04-17 @ 20:33:52
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0