Rapport från Leffe

Tack matte Eva för Leffe rapporten:)


Hej Marie och hela gänget
 
Leffe har varit hos veterinären i dag och opererat bort den trasiga tanden. Det gick bra och det såg bra ut med resten av tänderna. Nu borstas hans tänder varje dag, han tycker det ör ok så det går bra och jag har hans lilla tandborste framme på handfatet så jag kommer ihåg det. Jätte skönt att det är gjort, vi ska åka på semester v 19 då behöver vi inte vara oroliga att det ska hända något akut med tanden. Han var alldeles vimmelkantig när vi skulle åka hem, men nu är han nästan som vanligt lite trött fortfarande bara.
Ha det så bra och klappa gänget från oss, Leffe har fått ett extra gott ben för att han var så duktig. / Eva o Leffe

Tur att det "bara" var en tand som gått sönder....Önskar att jag oxå var så duktig & borstade hundarnas tänder men det är jag tyvärr inte:( Kanske man skulle börja?!?
Hoppas nu att Leffe håller dom andra tänderna hela:)
Ge honom ngt hårt att tugga på, det ska jag ge mina! För nu är hårda kex inköpta. Ingen hit kanske för dom men det är bara att gilla läget:)
Ha en trevlig helg Kram från Marie & hela Sheltieligan
Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0