Rapport från Leffe på 2 års dagen

Här kommer en rapport från Leffe via matte Eva, alltid lika trevligt att få en rapport:)))

Hej Marie o gänget
Jag tror Leffe blev nöjd med 2 årsdagen, han har fått en liten fläskpannkaka och några bitar kokt lever MUMS.

 

Vi är så nöjda med Leffe han är alltid glad och vill gärna följa med oss men älskar att träna agility eller att gå blodspår.


 
Om jag tränar något han aldrig gjort förut så blir han nyfiken och lyssnar och försöker förstå vad det är jag vill att han ska göra och oftast fattar han väldigt snabbt. Det är värkligen jätteroligt att träna med Leffe.



 
Det är ofta folk stannar och ler för att Leffe ser ut att trivas med livet, han riktigt sprudlar av glädje. Grattis till Trizz, Cash och Pesto från oss. Jag skickar Leffe bilderna i morgon.
 
Jag hoppas att det blir en valp kull till efter Breeze, hon är en jätte bra mamma och du hjälper henne med resten och då blir det så här trevliga valpar.
 
En stor kram Eva o Hans och en blöt puss från Leffe.

Trizz & Breeze fick smaska på köttbullar tror nog att det var helt OK:) Passade på att fota både Breeze & Trizz ute men av ngn anledning så gillar inte Trizz att bli fotad?!? Hon sätter sig & tittar bort suck...Men jag tror nog att kullen var den mest fotade så dom tröttnade väl:) Ska bli spännande & få fotona på Leffe, han har ju blivit lite större än på bilden från deras 2 årsdag:))
Lycka till på kommande kurser!
En jättekram till både dig & Hans för att ni är sådana härliga & toppen ägare till Världens BÄSTA Leffe:)))
Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej

Bilderna på Leffe syns inte. :)

2010-04-08 @ 09:01:06
Postat av: Marie G

Hejsan, det är tydligen beroende på vilken data man kollar:) På min syns dom men inte på jobbet:(

Ngn som vet varför???

2010-04-08 @ 13:01:22
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0