Rapport från landet

Tyvärr så har Sindie börjat att halta igen:( Jag tror att det beror på att hon hoppar både upp & ner i deras säng...Alldeles för högt för henne:(
Hon tar det numer lugtn när hon släpps ut vilket är bra:) Men som sagt haltheten släpper inte...Måste kanske åter ta hem henne för att hon ska bli bra. Måste fundera på hur jag ska göra...Känns vilket fall som inte bra att hon haltar...



Mille mår fin fint & följer med till brevlådan då & då:) I morse plockades första fästingen på honom, usch!!!
Nu är ju ny spårlina inköpt & jag hoppas verkligen att det snart är dax för första viltspåret för säsongen!!! Får nog tjata lite för att få med dom ut:) Nä jag tror att både Svenerik & Mille är taggade...
Både klöv & blod finns ju i frysen....



Själv så har jag plockat varsin fästing på tjejerna i dag, tyvärr inte dom första & absolut inte dom sista:(

Njut av era hundar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0