Promis & haltande hund

När frukosten var avklarad traskade jag med hela ligan & Svenerik på promis. Vi traskade Viltparksrundan, en ganska fin men tyvärr ganska "kort". Tar ca 45 minuter att gå men i dag ville jag ha med mig Sindie & då fick det bli den rundan:)

Vädret var lite halvtråkigt men sedan kom SOLEN:)) Härlig promis blev det, för trots allt så känns allt så mycket lättare när SOLEN skiner:)

När vi nästan var framme vid vägen hem så springer hundarna som "vanligt" i fullt ös, men tyvärr så hänger Sindie inte helt lätt med. Hon kommer liksom lite i vägen, för med violl hon va´!!! Krash booom så springer ngn utav dom andra in i henne:( Vilket resulterar i att hon blir kanonhalt på fram usch inge kul:( Så vi fick bära henne hem...Tur så var det inte så långt hem....
Testade med att släppa ner henne men nix hon haltade...Men nu när det gått några timmar så är hon heöt OK igen som tur är:) Hon tål ju inte riktigt lika mkt längre min gamla dam....Men ändå så vill hon vara med & ha koll!

På em har jag suttit i SOLEN & sippat på lite vin:) HÄRLIGT!!! Men nu är helgen snart slut & jag ska åter till stan igen:(

Men nu är ju snart helgen slut vilket innebär att det snart är dax för PARNING OM allt går som det ska:))
Inget är som väntans tider oj,oj,oj....

Njut av era hundar!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Stackars lilla gumman då...Vill så gärna, men kan bli så tokigt.



Lotta med Lapparna

2010-04-11 @ 21:33:14
URL: http://anncha0117.spaces.live.com/
Postat av: Marie G

Precis, hon tror hon är 2 år & inte 12...Men som tur var så såg hon himla fin ut på kvällen:)

2010-04-12 @ 10:11:57
URL: http://marieosindie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0