Nu är även Indra "skyddad" & om snäll arbetskompis

I bland undrar man hur det står till med minnet?!?! Men i dag så kom jag ihåg att även köpa Front Line till Indra:) Så nu är även hon droppad, känns skönt. Kanske det blir liiite mindre fästingar:(

Passade även på att köpa avmaskningsmedel till henne, det blev både för spol & rundmask, usch har inte sett några men dom finns nog där. Men nu rackarns ska dom bort!!!

Å ja, jag har köpt frysfoder till Trizz & självklart åt hon med god aptit:) Köpte bara 1 korv i Luna, har ännu inte kommit till MaD´s.....

I går när jag satt & jobbade vid datorn kom ett meddelande upp om att Liten digital kamera bortskänkes?!?! Först till kvarn....Gissa vem som var först??? Jo JAG:))) Så jag fick en alldeles ny liten, enkel & behändig digitalkamera!!! Ingen värsting men den duger super åt mig!!!
TACK Fredrik!!! Du gjorde min dag lite ljusare:)))

 

Njut av era hundar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0